Elektroinstalace v dome

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Pondělí Září 17 10:12:51 CEST 2012

Co se dava nezalezi na akci firmy, ale na to co je potreba. Klidne to
takto zapojte, fungovat to bude. Jaky maji vybavovaci proud ty chranice?
Stykac date do sveho rozvadece, od elektromeru tam natahnete jeste jeden
kabel na ovladani civky stykace, treba CYKY3Cx1,5. Plombovatelny byt
nemusi, plombovat se bude jen elektromerovy rozvadec s HDO. Rozvodnym
zavodum je jedno, ze si ten stykac rucne zapnete i mimo nizky tarif a
budete vodu ohrivat za draho.

Martin Hanek