Elektroinstalace v dome

Karel M a8dtljb na gmail.com
Pondělí Září 17 10:50:50 CEST 2012

30mA, ne ze bych byl duchodce, ale obcas se neco koupit v akci
vyplati. Mam toto
http://download.hager.com/Hager.cz/files_download/promotion/12CZ0356_promo_volta.pdf
  verze 48M, cena lehce pres 4000. CYKY 3x1.5 z elm rozvadece
natazenou mam, s tim spinanim jsem mylne uvazoval, mate samozrejme
pravdu, rozvodnici v dome nema smysl plombovat, uff oddechl jsem si...
Karel