Elektroinstalace v dome

Karel M a8dtljb na gmail.com
Pondělí Září 17 09:56:54 CEST 2012

Bojler bude v kotelne, chranice uz mam koupene dva ctyrpolove (sada od
hageru s rozvodnici volta, cenove to vyslo slusne), jednofazove
chranice mi prijdou komplikovane z duvodu tri samostatnych nulaku za
nemi, to by pak byl chaos v rozvodnici.
Zkusim dat bojler na chranic a uvidim jak se to bude chovat, bude to
na chranici pro technologii, na chranic pro dum pak pripojim 3F jistic
el. sporaku, 3x16A, doufam ze ten sporak take nebude delat na chranici
neplechu. To ze jedna zarovka vyhodi skoro cely dum je mi jasne, proto
udelam svetla chodby napojene na chranic technologie, aby jsem alepon
na ten chranic videl. Celemu tomu predradim jeden ctyrpolovy hlavni
jistic 25A. Jen se mam pochyby o dvou vecech, tj zda mi nepochybi
moduly (48M) a zda takove zapojeni RD je obvykle, jestli nepletu
nejakeho exota... To ze se davaji spise ctyrpolove chranice je myslim
patrne i z one akce fy hager, kde pisou ze rozvodnice je vybavena
nejpouzivanejsimi pristroji... (2x chranic 4P + 18x 1F jistic). No a
jeste takova vec, pokud budeme mit dvojtarif, pak by mel byt v
rozvodnici i stykac a rozvodnice musi byt plombovatelna?