Vyroba DPS v Cine (bylo Kontakt na osvitovku (bylo Konica Minolta PagePro 1400W))

Juraj Michálek michalek.jm na gmail.com
Čtvrtek Říjen 25 07:48:18 CEST 2012

Takto to funguje aj so Slovenskou postou, len to preclenie im vzdy trva tak
max 2-3 dni.

Dňa 24. októbra 2012 13:11, Miroslav Šinko <sinkomiro na gmail.com>napísal(-a):