Vyroba DPS v Cine (bylo Kontakt na osvitovku (bylo Konica Minolta PagePro 1400W))

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Středa Říjen 24 23:23:59 CEST 2012

On 24.10.2012 17:46, Andrej Jancura wrote:

> Ja scanner nemam, takze som tam musel osobne. Podpisal som nejake
> bumazky, chlap si oscanoval obcianku a do dvoch dni som to mal doma.
> Akurat dva emaily, asi tri telefonaty a 4 hodinova cesta na letisko...
> Hlavne ta cesta to bol klinec. DPH a clo zaplatil vyrobca, kedze to
> boli sample.

Oskenovat sa da ist aj do nejakeho copycentra, pripadne odfotit
digitalnym fotoaparatom. O ceste nema zmysel sa bavit.. Ked byvam "len"
200km od BA, za benzin by som dal 35-40eur (ok, vlak a MHD vyjde o cosi
lacnejsie). Plus strateny cas.. to sa oplati si ten scanner kupit.

miro