Vyroba DPS v Cine (bylo Kontakt na osvitovku (bylo Konica Minolta PagePro 1400W))

Ondrej Kolonicny ondrak na medoro.org
Čtvrtek Říjen 25 08:07:38 CEST 2012

Prijem penez a poslinani penez z/do EURozony je v Cechach problem.
Poplatky, ktere banky uctuji jsou nehorazne.. Reseni je jedine, jit tam
kde tyto poplatky nejsou.. Pro Slovensko mam ucet ve FIO bance a pro
ostatni zeme Eurozony v Nemecku ve Sparkasse. Poplatky 0 nebo
minimalni..  Podle me jedine reseni ted se ji najit banku, ktera to
umi...

Ondra