Vyvojove prostredi a registrace u TI

gatilo gatilo na centrum.cz
Středa Říjen 24 23:39:08 CEST 2012

 24.10.2012, 23:26:02

Ja objednaval Launchpad pro MSP430 nekdy pred rokem, primo od TI a
zadnej problem s prihlasenim nebo stahovanim jsem nezaznamenal.
Akorat od te doby lezi v supliku, ale z toho bych nevinil TI.
Jinak, ty softy pro MSP430 jsou, pokud se nepletu dva.
A dobrym zdrojem informaci jsou clanky na MCU.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz