Vyvojove prostredi a registrace u TI

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Říjen 25 02:25:16 CEST 2012

Nove procesory pribyvaji jako houby po desti.
Zda se mi silene pracne a zdlouhave vzdy kvuli kazde nove rade
shanet a ucit se nove IDE, pripadne jeste cekat, az novy procesor
vyrobce toho IDE zapracuje.

Vzhledem k tomu, ze snad vsechny tyto procesory jsou podporovany
rodinou GCC/GDB, tak mi prijde jako optimalni naucit se jeden postup
(editor+rucni vytvoreni Makefile+GDB) nebo jedno univerzalni IDE
a pro kazdy novy procesor vzdy jen vymenit toolchain.

Ja kdyz mam chut si pohrat s necim novym, tak vzdy jako prvni zjistuju,
jestli pro ten procesor existuje GCC/GDB. Pokud ano, tak vim, ze me
v oblasti vyvojovych nastroju nema moc co prekvapit.

PL

************************************

From: "Pavel Kutina" <hw na prelude.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Wednesday, October 24, 2012 11:14 PM
Subject: Vyvojove prostredi a registrace u TI

Zdravim,

tak jsem se nejak rozhoupal a objednal si u Farnella launchpad pro MSP430,
tech 100Kc fakt neni moc
(http://cz.farnell.com/texas-instruments/msp-exp430g2/kit-dev-msp430-launchpad/dp/1853793).
A jak se na nej tak tesim, chtel jsem si stahnout IDE od TI a ejhle, asi
nechtej zakazniky - dostanu se az na strnku ke stazeni CCStudia
(http://www.ti.com/tool/ccstudio&DCMP=dsp_ccs_v4&HQS=Other+OT+ccs),
rozkliknu Download, objevi se... no jak to rict... mirne zmatena stranka
(myportal.ti.com) plna otazniku s pozadavkem na prihlaseni. Potud jakz takz
OK, az na ty zmatene znaky.

Problem je, ze ja ten account nemam, tedy jej chci vytvorit. At zadavam, co
chci, porad se mi to vraci zpatky do tehoz formulare s tim, ze nekdy mi to
spravne vyplnena policka oznaci vykricnikem (vsechna), nekdy ani to ne,
kazdopadne se neprihlasim.

Je na to nejaky figl, nebo fakt nechtej zakazniky?

Varianta B - existuje nejaka rozumna free alternativa nejakeho IDE s
komplikatorem pro C pro tuhle rodinku procesoru, idealne nejak kompatibilni
s temi priklady, co se daji u TI videt? Priznam se, ze C sice neni muj salek
caje, ale aspon bych mel duvod se ho doucit, bohuzel TI prilis
nespolupracuje...

Predpokladam, ze totez zaziju za tyden jeste jednou, nebot jsem si od tehoz
vyrobce i dodavatele objednal launchpad pro Stellaris za velmi podobnou cenu
(http://cz.farnell.com/texas-instruments/ek-lm4f120xl/eval-stellaris-launchpad/dp/2192061)
 - priznam se, ze na ten se tesim jeste vic. To uz by mohl byt opravdu velmi
velky duvod pro to, abych se C zacal venovat nejak intenzivneji - jen si to
predstavte, v tom prvnim kitu se da blikat v C LEDkou, OK, to umi kazdy kit,
ale s tim Stellarisem se se spotrebou mensiho tanku da blikat dokonce RGB
LED, no kdo z vas to ma? :)

Diky za kazdy dobry tip.

Pavel Kutina