Vyvojove prostredi a registrace u TI

Pavel KREJCI krepa76 na gmail.com
Středa Říjen 24 23:38:54 CEST 2012

No jak bych to rek... Bud se da stahnout code composer (treba ho nekdo
na disku ma, kdyz jsou teda ty problemy). Nebo se da stahnout leccos
jineho ve "studentskem" vydani... No a nebo jit zas cestou GNU a pak
je na to nasledujici toolchain
http://sourceforge.net/apps/mediawiki/mspgcc/index.php?title=MSPGCC_Wiki
Ten jsem kdysi rozchodil na linuxu ve virtualu. Ale nepouzival jsem debugger.

PK