Solarni nabijecka

Pondělí Říjen 22 20:57:48 CEST 2012

No a to je takovy problem koupit za litr novou baterku??? (predpokladam
ze takove auto 80+ Ah nepotrebuje...)
A nakonec, ja v zime kdyz jedu dal, hodim vetsinou do kufru taky nabitou
baterku z odstaveneho letniho auta, clovek nikdy nevi ;-) Ale Alfa
2.4JTD startovala i v -20 na poprve po 5s zhaveni, jen to chtelo rychle
zapnout webasto a utyct na snidani dokud bylo videt ;-)