Solarni nabijecka

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pondělí Říjen 22 21:34:54 CEST 2012

kupodivu potřebuje, hlavně na bufíka (jinak topí jen na nohy řidiče a to
ještě za jízdy), předepsaná je dokonce 120Ah. Mám tam trochu menší a do
rezervy jednu trochu čerstvější 40ku, ale tu velkou si opečovávám, aby
nezdechla.

----- Původní zpráva -----
Od: "Jaroslav Buchta" <jaroslav.buchta na hascomp.cz>

No a to je takovy problem koupit za litr novou baterku??? (predpokladam
ze takove auto 80+ Ah nepotrebuje...)
A nakonec, ja v zime kdyz jedu dal, hodim vetsinou do kufru taky nabitou
baterku z odstaveneho letniho auta, clovek nikdy nevi ;-) Ale Alfa
2.4JTD startovala i v -20 na poprve po 5s zhaveni, jen to chtelo rychle
zapnout webasto a utyct na snidani dokud bylo videt ;-)