Solarni nabijecka

Richard Kaliciak hw.kaliciak na stonline.sk
Pondělí Říjen 22 20:47:54 CEST 2012

Dobry den,

ja mam tiez dve baterie. Jednu novu zo stareho auta ("zimnu") a jednu
staru v "novom" aute, teda este povodnu, ta je tam cez leto. Ten
revitalizer by mal zabranit sulfatizacii, je napojeny na bateriu v
pivnici. Zaroven je bateria udrzovana na 13,6V. Moj subjektivny dojem
je, ze to ma vyznam. Ta zimna, dvojrocna bateria, s menovitou kapacitou
55Ah, ma po pol roku skladovania nameranu kapacitu 64Ah.
Tu letnu v najblizsej dobe vyberiem a odmeriam. Mozete mi na jar
pripomenut, aby som ju znovu zmeral.

Richard Kaliciak