Knight Rider realitou

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Čtvrtek Říjen 18 13:27:48 CEST 2012

Pekne a zaujimave citanicko na piatok.

j.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Marek Peca
Sent: Thursday, October 18, 2012 12:34 PM
To: HW-news
Subject: RE: Knight Rider realitou

> Ultrazvukove vysielace su uzkopasmove alebo sa mylim?
> Ako sa podarilo dostat do takehoto pasma CDMA?

Jak ktere. 40kHz klasika, co se v CSFR a jejich zbytcich prodava od 1990, ta ma skutecne pasmo docela uzke. Ja pro ten ucel pouzil vzacnejsi Polaroid 600. Ten nepracuje na piezo principu, ale jde v podstate o elektrostaticky reproduktor. Ano, musel jsem tam prat neco kolem 200Vp-p + 200V DC posuvu.

Modulaci jsem generoval pro 3 majaky jednim LPC2119 a periferii na PWMku.
Bylo hezke sledovat drift mezi oscilatorem vysilacu a prijimace, takova mala mistni (G)PS :-)

Vice zde:
http://rtime.felk.cvut.cz/~pecam1/ulopos_ccis.pdf
Ultrasonic Localization of Mobile Robot Using Active Beacons and Code Correlation, 2009

ZdraviM.P.