Mistni lokalizace robota CDMA ultrazvukem [bylo: RE: Knight Rider realitou]

Marek Peca marek na duch.cz
Čtvrtek Říjen 18 13:35:20 CEST 2012

Jeste doplnim, ze k nize zminenemu reseni se vaze nasledujici videoukazka:
http://www.youtube.com/watch?v=Di4yG6ZRV3k

Na zacatku je videt, jak Kalmanuv filtr jeste nema integratory "nabite" na
aktualni ofset hodin, ale po asi 2m ujete drahy uz to zkonverguje a od
toho okamziku se celkem drzi.

ZdraviM.P.