Knight Rider realitou

Marek Peca marek na duch.cz
Čtvrtek Říjen 18 12:33:32 CEST 2012

> Ultrazvukove vysielace su uzkopasmove alebo sa mylim?
> Ako sa podarilo dostat do takehoto pasma CDMA?

Jak ktere. 40kHz klasika, co se v CSFR a jejich zbytcich prodava od 1990,
ta ma skutecne pasmo docela uzke. Ja pro ten ucel pouzil vzacnejsi
Polaroid 600. Ten nepracuje na piezo principu, ale jde v podstate o
elektrostaticky reproduktor. Ano, musel jsem tam prat neco kolem 200Vp-p +
200V DC posuvu.

Modulaci jsem generoval pro 3 majaky jednim LPC2119 a periferii na PWMku.
Bylo hezke sledovat drift mezi oscilatorem vysilacu a prijimace, takova
mala mistni (G)PS :-)

Vice zde:
http://rtime.felk.cvut.cz/~pecam1/ulopos_ccis.pdf
Ultrasonic Localization of Mobile Robot Using Active Beacons and Code
Correlation, 2009

ZdraviM.P.