Procesorova zblbelost...

Tomáš Hamouz hamouz na alsoft.cz
Pátek Říjen 12 15:50:01 CEST 2012

Pokud mohu soudit ze svého okolí, tak naopak pokud lidi potřebovali
rezervu, tak to bylo kvůli tomu že měli vážnější defekt (vlítli do
ostré díry, najeli na obrubník apod.).
Že by někdo klasicky píchnul jsem ještě neslyšel.

Mně samotnému se stalo, že jsem na zahradě najel na dřevíčko které
děti pohodily v trávě, to se vztyčilo a zabodlo se přesně mezi ráfek a
pneu. Na pravém zadním zevnitř :-((
Když jsem si to uvědomil, tak už byla pneu neopravitelná. Opravdu
nekontroluju před úplně každou jízdou stav kol, asi jsem nezodpovědný
řidič.

Tomáš