Procesorova zblbelost...

Pátek Říjen 12 15:56:07 CEST 2012

Dne 12. října 2012 15:50 Tomáš Hamouz <hamouz na alsoft.cz> napsal(a):
> Pokud mohu soudit ze svého okolí, tak naopak pokud lidi potřebovali
> rezervu, tak to bylo kvůli tomu že měli vážnější defekt (vlítli do
> ostré díry, najeli na obrubník apod.).
> Že by někdo klasicky píchnul jsem ještě neslyšel.

Já jsem to slyšel dvakrát, z toho jednou přímo zažil. Píchlý kolo
uteklo cestou do Prahy (asi 60km), na dálnici auto nějak plavalo, když
jsme dojeli do cíle (neřídil jsem), guma byla prázdná a auto sedělo na
ráfku. Byla na vyhození. Podruhý měl bejvalej šéf v kole šroub a
docela velkej, tak to kolo radši sundal a dal rezervu.

Já sám jsem měl jen malý defekty, kdy kolo utíkalo, ale pomalu a
bejvalo by stačilo pravidelně dofukovat ;) Naposledy mi dokonce
vyndali z kola nějakej hřebík a ani to nespravovali, protože se zapích
tak šikovně, že kolo neutíkalo. Zato byl pěkně obroušenej, do hladka s
obvodem pneumatiky.

P.K.