Procesorova zblbelost...

Pátek Říjen 12 15:29:48 CEST 2012

Dne 12. října 2012 14:39 Jiri Foldyna <jiri.f na avizo.cz> napsal(a):
> Ono to Polo Classis bylo spíš jako Seat Cordoba, sedan s kufrem na dvě mrtvé
> tchýně :-) Proto mě to dojezdové kolo štvalo.

Ano, polo classic je seat cordoba s jinou maskou a jiným znakem. Ale
je to pořád jen prodloužená ibiza (prodloužený krátký polo), velkou
rezervou by zvedli podlahu kufru. Dojezdový kolo je IMHO rozumnej
kompromis, kdy máte háhradní kolo, ale zabírá o trochu míň místa.
(Osobně jsem teda rezervu použil jen jednou, když jsem kdysi
potřeboval přeházet přední kola za zadní, jinak patřím mezi většinu
lidí, který neměli žádnej fatální defekt, aby se kolo muselo měnit na
místě.)

P.K.