OT: Co je skodlive - bylo odolnost FV panelu proti provozu naprazdno

Milan B. milan na bastl.sk
Pátek Říjen 12 11:46:15 CEST 2012

On 10/12/2012 9:24 AM, Vláďa Anděl wrote:
> tak jsem si ta spektra dal do stejného měřítka
> http://vaelektronik.cz/fotky/spektra.gif a odhadnul bych to v té
> oblasti 460-480 u teple bílé ledky (červená čára) na průměrnou hodnotu
> 25% a u té halogenky něco přes 40% z toho maxima na žluté.

Bez toho, aby boli tie grafy v nejakych *skutocnych* jednotkach alebo
vztiahnute k nejakemu referencnemu zdroju, a nie roztiahnute na 100%
percent, su vsetky taketo uvahy a spekulacie o nicom. Pretoze tych 100%
na vasej LEDke moze byt v v skutocnosti 2-3 krat vyssia hodnota hustoty
energie, ako tych 100% pri ziarovke. Samozrejme, muselo by aj ist o
zdroje s rovnakou svietivostou (alebo hodnoty prislusne prepocitane),
pretoze porovnavat 200lm LED s 600lm ziarovkou by bola uz uplna sprostost.

Proste  - Kazimirove grafy (ak nepoznate, tak
http://www.youtube.com/watch?v=_G7b3uII2dA).

-m-