Procesorova zblbelost...

gatilo gatilo na centrum.cz
Čtvrtek Říjen 11 23:34:18 CEST 2012

 11.10.2012, 23:29:08

Jestli to ale neni zblbelost spise dfencova. Jako servisakovi se mi
nekolikrat stalo, ze po nekolika hodinach prace a vymene kde ceho,
jsem zjistil ze pricina problemu je nejaka blbost kterou jde opravit
za 10 minut. Proste v servisni praxi se takove veci stavaji, jde jen o
to, aby sez toho servisak dokazal poucit a nestavalo se to opakovane,
coz se pri jedny navsteve ale tezko zjistuje.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz