Procesorova zblbelost...

Neděle Říjen 14 00:55:02 CEST 2012

Jednou jsem si koupil podobný sajrajt na opravu velo duše. Když občas
jezdím se silničním kolem po šutrech, jednou za čas lepím nebo měním
duši. Nevěřil jsem že to bude fungovat, těch dírek tam muselo být víc.
Jel jsem po kamenité cestě z kopce a chvíli mi trvalo, než jsem si
uvědomil že to drncá jinak a jedu po prázdném. Nafouk jsem to tím
sprejem, nic neutíkalo. Dofouk jsem to pumpičkou a jel. Prý to má po
čase duši rozleptat, ale jezdil jsem na tom půl roku. Duši jsem vyměnil
spíš preventivně, byla taková divně vytahaná. Ale v tom spreji nebyla
žvejkačka, ale pěna, která má snad ztvrdnout až když vyteče ven.
Anděl