Procesorova zblbelost...

Jirka zaloha na volny.cz
Čtvrtek Říjen 11 23:56:55 CEST 2012

Pane kolego,

1) těch "odborníků" tam stálo víc,

2) zpochybňovali i D-fensovo upozornění na možnou příčinu.

Zkuste si to přečíst ještě jednou a lépe ;-)

Jinak souhlasím, že servisákovi se můžou stát různé kiksy, ale já třeba
diagnostiku (a jakékoliv jiné podobné automaty) beru vždy jen jako
pomůcku a doplnění normálního elektronicko-mechanického (fyzikálního,
chemického...) uvažování.

O tom ten článek je.

---
Jirka