Vyroba transformaturu, navijecka, smaltovane draty

Aleš Filip nostromo na khnet.info
Čtvrtek Říjen 11 22:29:56 CEST 2012

Dobrý den,

Kdysi jsem potřeboval něco namotat. Sestrojil jsem navíječku z merkuru a
jako počítadlo jsem použil starou kalkulačku. K tlačítku = jsem připojil
mikrospínač, který spíná excentr na na navíječce. Když začnu navíjet
civku, zadám na kalkulačce 1 + a začnu navíjet. Mikrospínač potom zadává
=, a tím kalkulačka přičítá po 1. :-)
Používám to dodnes :-)

S pozdravem,

--