Vyroba transformaturu, navijecka, smaltovane draty

glajcpavel pavel.glajc na del.cz
Čtvrtek Říjen 11 23:11:59 CEST 2012

Navíječku z merkuru bych taky někde ještě našel, počitadlo jsem měl taktéž z merkuru, na klice šnek kterej hnal 50ti zubé kolečko se stupnicí a po padesátce se udělala čárka. Rychlé jednoduché a když jsem se vracel o pár závitů tak to odpočítávalo. Nápad nebyl můj, někde jsem to četl, ale líbilo se mi to.
Pavel Glajc