Vyroba transformaturu, navijecka, smaltovane draty

Jirka zaloha na volny.cz
Čtvrtek Říjen 11 15:48:24 CEST 2012

Nežádoucí "nacvakání" řeším tak, že rameno s magnetem mám přesně proti
té  poloze, kde klika je dole. Veškeré manipulace se snažím řešit v této
oblasti.

Ale až (tedy spíš pokud...) mi vznikne potřeba ten bastlstroj víc
využít, tak tam přijde to počitadlo s procesorem a s patřičně vyřešeným
snímačem, který podobné nejistoty vyloučí už z principu. Příp. se čidlo
dočasně úplně zablokuje...

---
Jirka