El. schema flash disku

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Neděle Říjen 7 18:43:00 CEST 2012

Nechapem, ako to myslite, ze budu "vsechny stejne v zapojeni".

Tie 4 kontakty USB konektora su samozrejme rovnake - 2 signalne, zem a
napajanie; ale mechanicke usporiadanie konektora na strane DPS moze byt
samozrejme ako sa vyrobcovi zachce - aj ked to IMHO obvykle bude
jednoducho co najpriamejsie z toho konektora.

To, co som ja opravoval, malo sice utrhnute vsetko, ale signalne vodice
ostali vystopovatelne a napajanie som nasiel na nejakom pomerne blizkom
via (zeme tam bolo dostatok :-) ).

Este mozete z cisla cipu dohladat datasheet a ak to nie je nieco
bezvyvodove tak skusit usudit zapojit priamo na nohy. To foto by napomohlo
k dalsim navrhom.

wek