El. schema flash disku

Koci Frantisek kocifrantisek na seznam.cz
Neděle Říjen 7 17:57:50 CEST 2012

Podle jine jsem to zkoušel, deska bude nekolika vrstvá - nenalezeno.
Proto potřebuji el. schema.
Bohužel je odtržen signálový vodič.
Dle mého musí být všechny stejné v zapojení - rozdíl bude až za zapojením
konektoru.
Mohu se mýlit, jaké jsou Vaše zkušenosti.
F.