El. schema flash disku

Koci Frantisek kocifrantisek na seznam.cz
Neděle Říjen 7 19:04:23 CEST 2012

Zapojit na nohy - tak si to predstavuji i ja.
Flash ma před vlastni pameti radic a na ten to urcite
pujde - primo nebo přes něco, jen vedet na jakou nozku?
Mrknu na ten cip(radic) zda nebude datasheet k dispozici.
Myslel jsem, ze jak padaji ceny flash disku, je jejich vyroba unfikovana,
potazmo DPS.
Jen bude rozdil ve velikosti pameti.
Mel jsem rozebrane  tri a vsechny mely na konci kontrolni LED.
K.