Re: OT: Jak vznikají většiny [WAS: Kde sehnat tahový potenciometr]

J.Polivka jpolivka na volny.cz
Pondělí Říjen 1 14:35:16 CEST 2012

Já měl pocit, že to bylo na ty "antiperle", jinak by se trochu více "prohnul" v pase.
Jinak, používat "zbraň" "vytuněnou", tak ať dcerka někoho netrefí třeba do oka.
Teď o ní chlapci ví a pokud se jí to povede, tak víš, kde ji navštěvovat.
Fakt nestojím o to, aby do mě někdo pálil vytuněnou "zbraní", která má jen označit, obarvit a neublížit.
Jindra Polívka

Mimochodem, z 8.4V baterie (7 článků NiCd/NiMH) to při střelbě papá nějakých
17A (je to hodně pulsní odběr, jak ten mechanismus natahuje píst atd.,
takže to nelze přesně změřit) a 2500 mAh baterie je vybitá po pár krátkých
dávkách, takže i proto dcera dává přednost single shotům, navíc je to víc
"in" tím někoho trefit. Říkala, že tu zbraň má "vytuněnou" (má na to někoho)
a že dá i o dost víc, než je ofiko povolená max. energie kuličky pro tuto
kategorii zbraní.

Takže v airsoftovém sportu rozhodně existují Zbraně a "zbraně". Řekl
bych, že to, čím se střílelo na VK bylo záměrně něco hodně lehkého, ale
házet celý airsoft do kategorie kuličkovek na antiperle rozhodně nelze.

> Protože média z toho dělají zbraň a prý cítil v boku tlak vzduchu, z
> kuličkovky.

Kdyby to byla pořádná airsoftka, cítil by rozhodně více než tlak vzduchu.

Zdraví Pavel