OT: Jak vznikají většiny [WAS: Kde sehnat tahový potenciometr]

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Pondělí Říjen 1 14:43:29 CEST 2012

Zdravím,
  samozřejmě ty akce jsou oficiálně dohlíženy a certifikované brýle jsou
povinnou výbavou, takže se oficiálně není čeho obávat. Ono to vytunění
taky nebude nijak závratné, asi to o pár desetin J tu energii převyšuje,
ale na podstatně vyšší energii to nemá.
  Jinak tyhle zbraně neoznačují a neobarvují, tedy na povrchu, kůži
zřetelně ano - zevnitř :-). Nepleťte si airsoft a paintball. Airsoft je
o tom, že pokud Vás někdo trefí, tak to zřetelně cítíte a snažíte se tomu
proto více vyhnout, lépe se maskujete, kryjete, plížíte...
  Zdraví Pavel