Re: OT aky Linux, was Re: Re: jaký TA-BLET?*

Petr Kubáč petrkubac na 802.cz
Neděle Listopad 25 15:16:36 CET 2012

> Dokonce jak jsem nadaval na to Unity prostredi tak si ho ted docela
> chvalim - navic tim, ze tam neni klasicke Start menu tak je tam toho jeste
> mene k rozvrtani.

Prave naopak - vyhnete li se UNITY nebo GNOME SHELLu tak si udelate dolni
listu se Start buttonem jako ve WIN - akorat se znakem Ubuntu a bude to pro
uzivatele mensi stres.

Ja v zadnem pripade nejsem znalec, ale ted mam "v merku" bud LUBUNTU nebo
Linux MINT

Zdravi Petr Kubac

P.S. jen aby nebylo flame - rozhodne nejsem zadny verozvest Linuxoveho
nabozenstvi a prejmenovat ikonku CHROMIA  na INTERNET EXPLORER (aby byl
nazev povedomy) mi nedelalo vubec zadne vycitky.