OT aky Linux, was Re: Re: jaký TA-BLET?*

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Neděle Listopad 25 14:13:00 CET 2012

Ale jo - dej tam klidne posledni Ubuntu 12.04 LTS - vystridal jsem ted
tri notebooky v praci a vsechny na tom bezely okamzite bez dalsiho
reseni cehokoliv - nepocitam ctecky otisku.

Dokonce jak jsem nadaval na to Unity prostredi tak si ho ted docela
chvalim - navic tim, ze tam neni klasicke Start menu tak je tam toho
jeste mene k rozvrtani.

RV