OT aky Linux, was Re: Re: jaký TA-BLET?*

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Neděle Listopad 25 16:51:41 CET 2012

Tak wekovo pozadavek bylo PC pro naproste laiky - tem prave musi uplne
bohate stacit prostredi Unity - krome tech velkych ikon co jsou vlevo na
liste a nebo na plose, se nemaji v podstate sanci nikam navrtat.

Myslim ze pro tyto uzivatele je nejake menu naprosto zbytecne. Vzdy
slysim: "dej mi tam jen to co pouzivam."

RV