domaci pekarna

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Sobota Listopad 24 03:56:19 CET 2012

U Kenwoodů bacha, mají kurvítko ve formě těsnění, co nejde vyměnit. Pokud se
opravdu intenzivně využívá (i několikrát denně), vydrží necelý rok, takže se
mění na záruku. Ale u normálních smrtelníků to tipuju zhruba na tři roky.
Konkrétní model z hlavy nevím, cena se pohybovala okolo 3000Kč. Rodiče mají
jeden kus, moc se nevyužívá, brácha měl druhý kus a při třetí reklamaci
stejné závady (onoho kurvítka) si nechal vrátit prachy, ale nevím, co
koupili jako náhradu.
Je to fajn věc, kromě chleba to umíchá i těsto na cokoliv. A taky nebrat ty
hotový směsi, nestojí za nic, normálně si dělat vlastní chleba, na internetu
jsou hromady receptů. A nevzdávat to po prvních pár pokusech, většinou se
prvních pár chlebů moc nepodaří (špatně vykynou, špatná chuť,...). Lidi to
pak vzdávají, že to je horší než kupovaný chléb, ale opravdu není. :)