100MHz koax oscilator -- prosba o 2 rady: 1. odladovac, 2. tesnost vazby

Marek Peca marek na duch.cz
Pondělí Listopad 19 00:06:16 CET 2012

> da sa na to pozerat z mnohych stran, napriklad ako rezonancny tank a
> spatnovazobny system. Ten zaporny odpor je starost spatnovazobneho systemu
> ktory dodava energiu.
> Ano, rezonator je RLC obvod, ku nemu cez vazbu (modelovana ako transformator)
> pripojis externy obvod.

Uz jsem na to asi prisel. Myslis to tak, ze RLC je pres trafo pripojen k
zesilu, jehoz vystup modelujeme jako zdroj s vnitrnim odporem R0. Kriticka
vazba je takova, kdy R0 po transformaci pomerem trafa je rovna R, OK?

Sice mi neni moc jasny, jak to dopadne v konkretnim zapojeni, kde to
kondiky posouvaji mimo vlastni rezonanci, ale to uz je jina pohadka.

Diky,
MP