100MHz koax oscilator -- prosba o 2 rady: 1. odladovac, 2. tesnost vazby

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Neděle Listopad 18 22:21:19 CET 2012

da sa na to pozerat z mnohych stran, napriklad ako rezonancny tank a
spatnovazobny system. Ten zaporny odpor je starost spatnovazobneho
systemu ktory dodava energiu.
Ano, rezonator je RLC obvod, ku nemu cez vazbu (modelovana ako
transformator) pripojis externy obvod.

Tip na dobry krystal a zapojenie bohuzial nemam. Su to velmi
specializovane veci, ktorymi sa zaobera len malo ludi. Kazdy si musi
svoje pracovne problemy bohuzial vyriesit sam :-) V priebehu par tyzdnov
budem potrebovat nieco velmi podobne - krystalovy oscilator na
vycistenie signalu z DDS, frekvencia rovnaka. Oscilator chcem kupit uz
cely hotovy (na trhu je mnozstvo firiem ktore ich vyraba) a len ho
vhodne fazovo zavesim na referenciu. Este som sa nerozhodol ci VCXO
alebo OCXO.
Problem s netypickou frekvenciou nie je, stoji to par stoviek eur a
vyrobia hocico. Pri cene projektu 2 miliony je to zanedbatelna polozka a
usetri to velmi vela casu (rozumej mzdovych nakladov na cloveka ktory by
sa s tym musel dr**at).

b.