Ako sa dnes programuju aplikacie vo win v C++?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Listopad 14 19:01:04 CET 2012

Kdyz jsem o Qt kdysi davno uvazoval, tak to bylo licencne slozitejsi,
na rozdil napr. od toho xwWidgets. Ale mozna uz je to dneska jinak.

PL

***********************************

From: "Miroslav Mraz" <mraz na seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Wednesday, November 14, 2012 6:52 PM
Subject: Re: Ako sa dnes programuju aplikacie vo win v C++?

Qt mi přijde docela propracované a poměrně čistě napsané v C++. Co je
dost důležité má přehlednou dokumentaci. Widgety můžete použít jak
nativní podle OS, tak vlastní styl. Má vlastní IDE a to docela
použitelné, včetně grafického editoru vlastního xichtu. Co se týče
zapouzdření různých funkcí OS i zde je poměrně dost funkcí (internet,
databáze) a stále přibývají - sériový port např. od verze 4.5.
Nevýhodou je nutnost pochopit princip komunikace signal-slot a neustálé
změny vlastníka. Používám to k plné spokojenosti už několik let. Když se
mi nějaký widget nelíbí, můžu si napsat vlastní.

Mrazík