Ako sa dnes programuju aplikacie vo win v C++?

Miroslav Mraz mraz na seznam.cz
Středa Listopad 14 18:52:56 CET 2012

Qt mi přijde docela propracované a poměrně čistě napsané v C++. Co je
dost důležité má přehlednou dokumentaci. Widgety můžete použít jak
nativní podle OS, tak vlastní styl. Má vlastní IDE a to docela
použitelné, včetně grafického editoru vlastního xichtu. Co se týče
zapouzdření různých funkcí OS i zde je poměrně dost funkcí (internet,
databáze) a stále přibývají - sériový port např. od verze 4.5.
Nevýhodou je nutnost pochopit princip komunikace signal-slot a neustálé
změny vlastníka. Používám to k plné spokojenosti už několik let. Když se
mi nějaký widget nelíbí, můžu si napsat vlastní.

Mrazík