Ako sa dnes programuju aplikacie vo win v C++?

Miroslav Mraz mraz na seznam.cz
Středa Listopad 14 19:35:53 CET 2012

Tohle je právě problém s tím vlastníkem. Jinak je to zatím čisté -
opensource verze pod LGPL, pokud chcete kód uzavřít, musíte použít
komerční licenci. Osobně to moc neřeším, zákazník chce program, tak ho
dostane včetně zdrojáků a ať si s nimi dělá co chce. Alespoň mě to nutí
psát trochu čistě. Většina lidí je stejně příliš líných než aby do
zdrojáků nějak šahali.

Mrazík