OT: flexibilni privody (bylo: Ventil na vodu)

Evzen Horna ehorna na cmail.cz
Sobota Listopad 10 19:50:11 CET 2012

Dobrý den,
tak jsem se včera pustil do výměny těch, co už nevypadaly nejlépe.
Skončilo to i výměnou baterie, ale i to už jsem měl nějakou dobu v
plánu. Ty původní hadice už měly více jak 10 let. Ostatní co mají stejné
stáří, vypadají zvenku dobře. Podle toho co se zde psalo, to vypadá
spíše jako zázrak, že tak dlouho vydržely.

EH