OT: flexibilni privody (bylo: Ventil na vodu)

Sobota Listopad 10 23:24:52 CET 2012

Myslím že to je dané způsobem používání. Kde jsou tlakové rázy (ventily
u pračky, myčky, nebo prudké zavírání pákovky), hadice trpí. Moc nevěřím
na tlakové rázy z vodovodní sítě (jak tady někdo zmiňoval redukčák na
vstupu do domu) že by se to šířilo na větší vzdálenosti? Stálým tlakem
vody to asi nepopraská, na to je to testované a certifikované. Je dobré
o možném problému vědět, ale né se ho přehnaně bát.
Anděl