OT: expanzni cast vodniho rozvodu (bylo: Re: OT: flexibilniprivody (bylo: Ventil na vodu))

Martin Záruba swz na volny.cz
Pátek Listopad 9 18:46:11 CET 2012

Teda já nevím, ale není jednodušší tam dát obyčejnou expanzní nádobu
(Aquamat) s membránou? Tlak udrží dloooouho.
Martin Záruba
----- Original Message -----
From: "Vláďa Anděl" <vaelektronik na vaelektronik.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Friday, November 09, 2012 1:57 PM
Subject: Re: OT: expanzni cast vodniho rozvodu (bylo: Re: OT:
flexibilniprivody (bylo: Ventil na vodu))

Je otázka, co udělá vzduch nad hladinou vody. Má snahu se rozpouštět?
Pak by to za nějaký čas nefungovalo. Nebo má snahu se z vody uvolňovat?
Přece jenom dofukovat to vajíčko pravidelně pumpičkou, žádná sláva.
Ostatně v plastovém rozvodu není problém navařit svislý pahýl trubky
třeba 1" a na konci zátku. Ale kdyby tam byl zavařený vlnovec (kovy snad
porézní nejsou), tomu bych už věřil víc. Ten bazmek s pístem na pružině,
co prodávají, jak to těsní po pár letech? A nezaroste ten píst vodním
kamenem tak že už se pak nehne?
Anděl