USB Vendor ID

Tomáš Halabala tomas.halabala na iol.cz
Čtvrtek Listopad 8 17:10:05 CET 2012

Já se přiznám, že balík PID čísel od uvedené firmy mám a před nákupem
jsem se majitele VID na problematiku poskytování svého VID další firmě
ptal a bylo mi odpovězeno, že se nemusím bát, že je všechno legální,
protože udájně tato formule ve smlouvě při nákupu daného VID ještě
nestála a tudíž není porušena smlouva, kterou majitel VID podepsal,
takže se uvedené omezení vztahuje jen na novější VID. Jestli to je
pravda samozřejmě nevím, ale pořád je to lepší, než si čísla vymýšlet i
když pravděpodobnost, že se sejdou dvě zařízení se stejnou kombinací VID
a PID na jednom hostovi je velmi malá až zanedbatelná.

Tomáš H.