USB Vendor ID

Miroslav Mraz mraz na seznam.cz
Čtvrtek Listopad 8 20:07:05 CET 2012

Nikdy jsem to nezkoušel, ale pokud je to založeno na uP s USB device
řadičem, někteří výrobci (Microchip, NXP a možná i jiní - ono těch
informací zase tak moc není) nabízejí vlastní PID - asi v rámci podpory
prodeje. Jak jsem to pochopil stačí vyplnit formulář k čemu to
potřebujete a zaslat to na příslušnou adresu. Na to by se měl výrobce
dost promptně ozvat a zaslat PID. Má to sice spoustu omezení (série do
10 000 ks a j.) ale za pokus to možná stojí. Takže to vypadá, že i pro
malé hráče je tu nějaký prostor.
Jinak technicky bych to zrovna u MSC neřešil, systému je VID:PID celkem
putna, hlavně musí sedět bInterfaceClass v Interface Deskriptoru (a to
co na to navazuje) - celá ta sranda je docela složitá, sám jsem se s tím
dost vyřádil. Více připojených zařízení se stejným VID:PID by také
nemělo vadit - pokud jsou všechny stejného typu (class), ke kolizi by
nemělo dojít, systém si prostě namapuje další zařízení (disky).

Mrazík