USB Vendor ID

Tomáš Hamouz hamouz na alsoft.cz
Čtvrtek Listopad 8 15:47:04 CET 2012

PZ> They may not be sold, transferred, or used by others, directly or
PZ> indirectly, except in special circumstances and the only upon prior
PZ> written approval by USB-IF.

Na druhou stranu, přiznávají že to potenciálně možné je.
A já setrvávám v dobré víře že to Asix má dohodnuté.

PZ> Tak si to zvolili oni sami. USB-IF je nezisková organizace založená
PZ> právě společnostmi, které vyvinuly specifikaci USB. Můžeš se stát
PZ> členem a možná jim potom do toho i kecat :-)

To máš samozřejmě pravdu že je to jejich rozhodnutí. Ale nemůže mi to
bránit abych ho nemohl kritizovat. Druhá věc je, zda se tím něco
změní.

PZ> Může mi opravdu USB-IF zakázat používat jakékoliv mnou vymyšlené VID?

PZ> Totiž pokud ano, pak se asi bez svého VID neobejdeš. Vždycky bude
PZ> možnost, jak na tebe dělat bubáky.

Možnost dělat bubáky je i kdyby žádná vymahatelnost nebyla, to je právě
to "vyhrožování právníkem".

Tomáš