OT Termodynamika (co s myslite o area...

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Středa Listopad 7 17:06:36 CET 2012

Fakt nemůžu za to, že když uvedu nějaký příklad pro ilustraci a pochopení,
někdo to takhle napasuje na původní téma. A Ford auta nevymyslel, jen
zlevnil výrobu. Ale další člověk jménem Tucker, který výrobu ještě více
zlevnil a auta neskutečně zdokonalil a modernizoval (předběhl dobu o 40
let), byl už obětí Fordových intrik. Dodnes všechny jeho auta jezdí, až na 3
exempláře.

http://www.goodsearch.com/search-web?keywords=tucker+car

----- Původní zpráva -----
Od: "gatilo" <gatilo na centrum.cz>

No vidite, vzdyt jsem psal, ze uz je to davno vynalezeno. Trkac je
krasny nizkoteplotni zdroj, dokonce funguje na vodu, jen se trochu
blbe montuje do auta.
Dalsim takovym nizkoteplotnim zdrojem jsou treba lodni plachty, ale
ani ty se na auto moc nehodi.
Proc ? No nejspise i starej H. Ford byl zidozednar, a vymyslel ty auta
tak, aby na nich plachty a trkace nesly pouzit.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz