OT: zivot bez svetla (bylo: Re: co s myslite o area 51 Re: Reklamni letak od czc:):):))

Jirka zaloha na volny.cz
Středa Listopad 7 13:34:38 CET 2012

Původně jsem vůbec do tohoto vlákna nechtěl přispívat, nicméně mi to
nedalo... Pokud vím, tak byly objeveny sice ne rostliny, ale pouhé
mikroorganismy, zato rostoucí úplně bez světla a ve zcela extrémních
podmínkách.

Blíže viz třeba http://www.periskop.cz/cz/clanky/v-risi-cernych-kuraku

Ty by jistě taky bylo možné spálit... Nejsou v trezoru, ale v poněkud
nepřístupném místě.

Přesněji a hlavně s množstvím dalších skutečností viz kniha
http://www.oldag.cz/katalog.php?kniha_id=124&autor_id=69 (vřele
doporučuji, je to jedna z nejzajímavějších knih, co jsem kdy četl).

V jeskyních, dolech a jiných podzemních prostorách bez světla by se
možná taky něco našlo.

Jo, příroda je mocná a Bůh, co ji stvořil, ještě víc. O to směšnější mi
připadají notorické a nikdy nekončící dementní snahy typu "poručíme
větru, dešti"...

---
Jirka