OT Termodynamika (co s myslite o area...

gatilo gatilo na centrum.cz
Středa Listopad 7 15:50:32 CET 2012

 7.11.2012, 15:44:54

No vidite, vzdyt jsem psal, ze uz je to davno vynalezeno. Trkac je
krasny nizkoteplotni zdroj, dokonce funguje na vodu, jen se trochu
blbe montuje do auta.
Dalsim takovym nizkoteplotnim zdrojem jsou treba lodni plachty, ale
ani ty se na auto moc nehodi.
Proc ? No nejspise i starej H. Ford byl zidozednar, a vymyslel ty auta
tak, aby na nich plachty a trkace nesly pouzit.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz