RE: Porucha myčky Bosh

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Úterý Listopad 6 10:08:52 CET 2012

No ten svazek v nasi byvale mycce byl sestaven z jednotlivych (nastesti barevne odlisenych) dratu vedoucich od certa k dablu a cele to bylo zapecene v takove maxismrstovaci hadici, ovsem takove, ke ktere se draty pri smrsteni neuveritelne pevne prilepily (asi to bylo zavnitr opatrene nejakym tavnym lepidlem.

Snazil jsem se z toho vzdy vadny drat vydolovat, abych ho mohl nahradit novym, ale zpravidla to skoncilo vytrzenim samotneho lanka z buzirky, protoze byla tak pevne prilepena k te smrstovaci hadici, ze ji lanko pri tahani prorizlo.  Samozrejme novy drat, ktery neni precizne ulozen v te hadici je zaviranim dveri daleko vice namahan. Proto jsem to take po nekolika pokusech o opravu vzdal.

Jakub Serych