Re: Porucha myčky Bosh

Ales Prochaska prochaska na alsoft.cz
Úterý Listopad 6 08:18:11 CET 2012

Hm, tak to mě asi taky čeká :-) Vypadá aspoň ten svazek vyměnitelně,
že se při tom nemusí celá myčka do šroubku rozebrat? Já jen, že tu mám
cívku jakéhosi extra odolného lanka, že bych si svazek udělal :-) I
když, jestli si dobře vzpomínám, tak ten drát tehdy stál skoro tolik
co celá myčka...

Ales Prochaska